July 9, 2013

Futurama го допре дното

Пробував да се убедам дека вториов дел од седмата сезона на Futurama не е толку ужасна. Пробував. Никогаш до сега не сум изгасил две епизоди по ред, на пола. Откако серијата се врати по години пауза, ја бранев од сите негативни критики, ги правдав просечните епизоди, давав време да блесне како во најдобрите денови, и ете - падна на дно.


Во последните сезони има епизоди кои може комотно да се носат со тие пред прекинот. Дури и кога ќе понудеа нешто што не беше баш најдобро, пак се осеќаше онаа стара Futurama. Овие од вторава половина се катастрофа. Никаков хумор, потполно без шарм и со неинвентивни и заморни приказни. Дијалозите ми се како на друг јазик, ништо не доаѓа до мене. Како да гледам на некој неразбирлив јазик. Гледаш дека визуелно нешто интересно се случува, ама не успеваш да разбереш што. Не е до мене сигурно, зошто Futurama секогаш ми се забавни. Треба да е сериозно лошо да не догледам епизода.

Веројатно откако луѓето од Comedy Central што ги влечат конците виделе каква е состојбата на Futurama (и рејтинзите секако), решиле дека ова срање мора да сопре. И, искрено, подобро така отколку да ги гледам како се влечат по под. Срамота е Futurama вака да замине повторно во историјата. Првиот пат имаше по што да се сеќаваме, за жал овој пат ќе остават горчлив вкус.

Ќе продолжам да гледам и понатаму. Чим изгасив две епизоди, ќе изгасам уште неколку додека ја чекам добрата што можеби малку ќе ме убеди дека серијата заслужува иднина.

No comments: