January 21, 2014

Кај беше The Wire до сега?

Доволно е да ја погледнам ланската архива на блогов и да почнам да го собирам изгубеното време на глупи серии што сум ги гледал или сум пробувал да ги гледам. Само ланската. Од постовите за серии кои се обидуваа да го клонираат успехот на Lost можам комотно и посебен блог.


За сметка на такви глупости, сум пропуштил The Wire. Познавам луѓе што се колнат во серијава со години, ми ја препорачувале, ама секогаш сум имал некој изговор или расположението ми било подесено за нешто друго. Зошто и не е баш лесна серија што може да ја свариш било кој ден. Напната е, се одвива бавно и приказната (барем во првата сезона) на почетокот делува малку конфузна. Многу ликови и ситуации, додека не дојде до точка каде што имаш "а-хаа" момент. Епа дојде време да се изгледа и ова. Подобро покасно отколку никогаш.

Без да навлегувам многу, само што ја почнав третата сезона, конечно нешто квалитетно при рака што ми ги замрзна сите други серии за гледање. Добра идеја беше и што направив подолга пауза измеѓу прва и втора сезона, таман фино отстоја. Доколку ги спичам сите пет сезони маратонски и без паузи со други серии, ќе пишам некој пост дур (ми) е вруќо. Ако Breaking Bad ми го крена критериумот, The Wire уште толку ја бутка границата нагоре. Ова е таа серија што ми требаше да ја гледам следна.

No comments: