November 23, 2014

Ако умреш во Draenor, умираш и во вистински живот

Фатив стотка. Десет дена откако излезе експанзијата. Тоа би било левел на ден, иако играта воопшто не беше во оперативна состојба првиот викенд. И, не само тој викенд, проблеми што мене ми го кршеа играњето беа пристуни и вчера. Како тогаш сум толку бргу последен левел, иако не ми се исчистени сите зони (одев квест по квест)? Изгледа Blizzard решиле левелирањето од 90-100 да го сведат на саати потребни да се заврши просечна сингл-плеер игра, без разлика колку планираш да се влечеш. Очекував барем да се тегнам до следниот месец со ова темпо. Ако добро израчунав, потрошив околу 15 саати на ова. Или барем така ми е полесно да мислам. 


Не би сакал да го повлечам следново некогаш во иднина, но! Ова е најдобрата експанзија до сега и една од најдобрите RPG игри што некогаш сум ги играл. Во секој поглед. После неколку денови пројдени на Draenor, ме заболува стомак од помислата дека некогаш ќе морам да стапнам на зоните од Cataclysm. Не делува смешно во споредба, делува очајно. Ако нешто, за жал, ооо колку ми е жал што морам да го заклучам ова, делува смешно во споредба... тоа е Пандарија. Не толку самиот континент, колку што ми е непријатно кога ќе видам Пандарен како трчка низ зона каде што демнат крволочни оркски кланови. Warlords of Draenor до тој степен ја врати суштината на Warcraft, што многу работи сега ми изгледаат како да не припаѓаат во целиов овој свет. Токму ова е и причината за три милиони нови (или стари, толку копии се продадени) играчи на денот на објавувањето, кои беа причината за долгото чекање да се влезе на сервер и неколкуте самоубиства. Последново ми е тотално непроверен факт, ама ако се водиме според статистика, сигурно некој бил бутнат од работ поради ова. 


Краткиот престој на Draenor, не би можел да го раскажам во еден пост. Прво и очигледно, нема да го собере, а второ, има премногу, па и десет постови да напишам голема е веројатноста дека ќе пропуштам нешто. И, сега прашањето е, дали е до толку добра експанзијата? Да, до толку. Многу, многу повеќе од што очекував, па и многу повеќе од било чие очекување. Нешто конечно штракнало таму во Blizzard и решиле да удрат со сите расположливи средства. Еј, можеа да направат и експанзија со еднорози, сите ќе ја купевме, ќе се наполнеа пари, ама немаше да осети никој дека добил нешто за возврат, а милиони и понатаму ќе продолжеа да играат. Тука баш тоа се осеќа. Плаќаш за продукт од кој си максимално задоволен, како никогаш претходно. За тие што уште не можат да го заборават првиот викенд, ете им пет бесплатни денови. Океј? Океј. Јеби га.


Зоните се преубаво дизајнирани. Не изгледаат толку репетитивно како претходно, амбиентот се менува на различна локација во една зона и светот делува пожив од било кога. Не се сеќавам кога последен пат сум застанал само за да ја слушам музиката и да гледам наоколу во виртуелни шуми. Секоја зона има неколку приказни составени од неколку групи на квестови и сценарија. Приказните се толку добро напишани, што и собирање на 10 опашки од магариња ти значат сè во моментот. Добар дел од времето, те следат и неколку битни ликови од приказната и светот, со што приказната ти е уште подобро раскажана и впечатлива што ќе се сеќаваш на неа во следните четири експанзии. Тоа е и убавината на Warlords of Draenor, што досадното грајндање на квестови кои никој не ни чита зошто ги прави, го направија интересно со дијалози од NPC-ја што се во твоја близина и синематици. Никогаш нема да заборавиш како си го шпиунирал Gul'dan во Frostfire Ridge или на битката за Shattrath. Самата носталгија во облик на квестови, ликови и локации,  што влетува од време на време, мене ми го направи искуството уште подобро.  


Стигнав до Nagrand кога се деси стотката. Некаде на почетокот. Nagrand ми е омилената зона од Outland, и е всушност најсочуваната зона од Draenor. Барем така изгледа делот што го видов. Баш тука е комплетно задржано тоа чувство на грајндот што го нудеше "оргиналниот" Nagrand во The Burning Crusade. Новиот концепт на квестање и акцентот на приказната се и тука пристуни, но веројатно намерно "случувањата" се малку поумерени. Или се спрема нешто големо за крајот на приказната. Кој ќе ми направи спојлер, ќе го ганкам додека постојам. Имам неискористен boost до 90-ка, така што седете мирни. 

Да го довршам Nagrand, па ќе видам што нуди играта понатаму. Гарнизоните и базите што ги градиш во секоја зона, пак ќе ги оставам за следна прилика. Кликам и таму, меѓутоа сепак заслужуваат посебен пост. Моментално, по повод 10 годишнината на играта, пуштен e Molten Core рејд, верен на оргиналниот, наменете за 40 играчи. А, за PvP играчите, има Southshore vs Tarren Mill бетлграунд, со по 40 луѓе од секоја фракција, нешто што би требало да го врати духот на епските борби помеѓу играчите, во времето пред воопшто да постојат бетлграунди или некаква материјална корист од убивањето на непријателската фракција. И, така, пак не кажав ништо со постов...

No comments: