December 9, 2014

Таксират 16 Aftermath

Баш си го читав постот за оној Таксират од пред четири години. Од тогаш не се сменило многу, освен тоа што Дубиоза имаа доволно време овие години да ми станат одвратни како дечишта со темни цвикери на холандски прогресив хаус. Таксират, и покрај традицијата и годините, и спонзорите и кредибилитетот што наводно го има, нема мрднато од евтините шаблонски трикови. Како може да си најголемиот зимски фестивал во која било Европа, ако едно од "големите" имиња ти е Clawfinger? Па, добро, ако не ти се свиѓа зошто беше? Како прво, зошто сум веројатно лицемерно копиле, а второ дека годинава беа Tricky и Bad Copy, и знаев дека нема шанси да си поминам лошо тие два саати. Не од љубов према фестивалот, не од традиција, не од тоа да поддржам нешто. Не ми е поентата да го дискредитирам фестивалот, доволно е тоа што заебанцијата "Хладно Пиво не се пак оваа година?" веќе не е заебанција. Смени го Хладно Пиво со име на третокласен бенд или музичар што бил релевантен кога баба ти била млада и одлепена и тоа е. Тоа е реалноста, кривец нема, така што баци ми го дефетизмов и продолжи понатаму. 

"Сломила си срце младога металца!"

Сега откако ми олесна, може да прекинам со плукањето по различниот вкус и може да се фокусирам на самите изведувачи. Некоја неочекувана среќа беше тоа што Трики и Бед Копи беа ставени по ред, од полноќ. Со темпираното пристигнување на три минути пред Трики, ми почна еден од најдобрите проводи на Таксират. Секогаш претходно, сум морал да дремам и зевам саат време додека пројде некое срање. Мислам, извини што не можам да се забављам на све, еј.

Трики си почна споро, како што и си заврши. Првите дваесетина минути додека ти се поклопи материјалот со тоа како се осеќаш, и после е топ. Не знам дали јас имав проблем со фокусот, или озвучувањето беше лошо, салата пресветла со светлечки реклами од спонзорите и галама околу, ама некако на почетокот не звучеше ко што треба. Башка, имаше некоја чудна галама од луѓето околу, нетипична за концерт и гужва. Сет листата не се поклопи со таа од настапите пролетоска, имаше и од новиот албум, нешто од хитчињата, и ништо од моите омилени. Дури и тие што се најдобри од последниот албум, беа сведени на импровизација и изменети аранжмани. Симпатично, драг Трики, ама "My Palestine Girl" не е истата трака без рефренот. Сепак, одличен настап, баш таман за пред Бед Копи.

Кратка пауза, и Бед Копи отвараат со "Еси ми добар", и го почнуваат најдобриот нивни настап на кој што сум можел да присуствувам. Толку најдобар што мислам дека гласот ќе ми биде вака секси засипнат засекогаш. Публика збесната, се фрла пиво, се фрлаат луѓе, не знам... патики ваљда. Успеваме некако да се пробиеме до прв ред, каде што гледам верзија на 16 годишниот себе, металец, тотално незаинтересиран за Бед Копи (и општо друга музика освен Impaled Northern Moonforest тип на музика), како виси на шипка и чека девојка му да се изнавика "Доџи мало вамо, да ти га забиберим", па да си бегаат. Се изнарипавме и ние таму со децата, на новиот албум, старите ствари, па дури и неколку соло ствари со по некоја строфа и рефрен. Нов материјал немаше. Некој ме излажа дека ќе има. Срам да ти е. За разлика од последниот пат кога ги гледав во Нови Сад, не беа направени лом до непрепознавање. Искинаа ко што најдобро знаат, беа добро расположени и имаа супер комуникација со публика. Чат-пат по некоја прозвика за Трики и по некој пријателски ремет за Марчело, ама Бед Копи се, ги сакаме слепо и кога прдат на сцена.

Кога веќе го спомнав Марчело, многу ќе беше подобро него да го донесеа тука. Актуелен е со Напет Шоу, свири секаде изминативе месеци, а и наредните, освен тука. Или, не е толку евтин како Бед Копи зошто доаѓа со 10 луѓе бенд, а? Океј. Ајде, за неколку години, да ги извртиме прво Дубиоза, Хладно Пиво и ЛЕТ3 уште неколку пати. Колку и да ми е серењево субјективно, сигурен сум дека Zoster би усреќиле многу повеќе луѓе отколку овие три погоре. Четири, еве и Partibrejkers ќе ги додадам на листата. И! Обавезно некој изведувач што имал еден хит од жанр мртов со години и случајно се нашол во комшилук на некоја турнеја која е вистинско чудо што се случила. Фестивалиште!

No comments: