August 6, 2015

Legion, новата World of Warcraft експанзија

Океј, директно на главното. Blizzard пред малку ја најавија новата World of Warcraft експанзија. Се вика Legion, веќе има тизер од синематикот и трејлер што нуди поглед кој најбитните нови работи. Ова зеленово што тече моментално од мене е производ на безусловната љубов кон Илидан, Гул'дан и the Burning Legion. Слаб сум на овој дел од приказната и тешко ми е да ја сокријам возбудата. Да носев капа сега, ќе ја симнев тука пред табот кај што ми е отворен сајтот за експанзијата. Добро изиграно, Blizzard. Прекрасно. Мило ми е што гласините за експанзија што се вика The Dark Prophet и е посветена на Троловите, испаднаа неточни. Претпоставувам кој го истрола интернетот вака за да се спуштат очекувањата за ова што експлодираше денес. 


Сепак, некои од работите што кружеа за "лажната експанзија" испаднаа точни. Да, ќе има нови 10 левели, значи максимумот ќе е 110. Левелирањето ќе се одвива на нов континент, The Broken Isles. Tomb of Sargeras ќе биде данџн, и тоа еден од многуте кои ги планираат. Ветуваат многу повеќе данџни од било која друга експанзија. Конечно ќе има нова класа после Монковите вo Pandaria, така што вечниот сон да бидеш Demon Hunter (ако си Елф) како Илидан, наскоро станува реалност. PvP системот ќе биде обновен, а воведуваат и нови артефактни оружја кои ќе се подобруваат како што ќе се левелираш. Исто така, Даларан, од небото над Нортренд се враќа на малку постабилна површина.

Епа, ако мислеше дека ја истурија целата носталгија во Warlords of Draenor, размисли пак. Не ме занима колку овие потези со "враќање на корените" се евтин трик, додека ги прават како што треба. Иако светот и приказната може да се развиваат во било кој правец, воопшто не ми смета да гледам повеќе од истото. Особено негативци кои некако прерано ги збришавме од Азерот. Legion нема официјален датум во моментов. Единствено стои дека ќе биде "наскоро". Претпоставувам најдоцна до следната есен.

No comments: