December 10, 2015

Уште Желки

Продолжението на ланскиот Teenage Mutant Ninja Turtle филм си ја покажа главата од оклопот со првиот трејлер. Баш деновиве ми текна на ребутираниот кец додека листав некои филмови за трезнење, ама тотално имав заборавено дека ќе има нов. И, тоа во јуни 2016, една недела пред Warcraft. Само да ми ја видеше фацата кога се појавија Рокстеди и Бибоп во трејлеров, онака скроз неочекувано. Од Кренг нема никаква трага и покрај гласините што се одамна во оптег, ама затоа конечно ќе ги има Шредер, Кејси Џонс и Бакстер Стокмен. Очигледно е дека продолжението се обидува да флертува со постарата генерација фанови (фала, фала), иако во суштина пак ќе биде наивен филм за деца и тинејџери напалени на Меган Фокс (фала, фала). 


Претходниот ми се свиѓаше, беше баш како што си ги сакам Желките. Не сум налетал на Нинџа Желки варијанта што ми била досадна, па не гледам како може уживањето да ми биде скратено во Out of the Shadows. Да, напумпаната акција, сцените милион пати видени до сега (камион се превртува со предниот дел), клишеата во дијалозите ("Кое копче, има милион копчиња?") и недораснатиот хумор се пристуни и во две-минутниот трејлер, но кога се работи за факинг хуманоидни желки можеш да си го одмориш цинизмот малку. Сигурно не очекуваш сериозни, темни претензии како во Dawn of Justice? Ако новиот трејлер кај што го раскажаа цел филм не те убеди за пропорциите на срањето што лета кон твојата генерална насока, не знам што повеќе на таа тема. И Нинџа Желки е можеби со слична количина на квалитет, со тоа што од тука истекува чиста забава. За разлика од Вондер Воман.

Се израдував до тој степен што во моментов ми се симнува Turtles Forever што најверојатно нема ни да го гледам деновиве, ама нека си стои. Одличен цртан, еве ти препорака, опфаќа неколку универзуми/периоди од постоењето на Нинџа Желките, создаден по повод 25 години од франшизата. Ако стигнам да го изгледам, ќе се потрудам и да пишам нешто додека не ми изветреала возбудава.

1 comment:

Anonymous said...

ne ocekuvam seriozni temni pretenzii AMA ocekuvam malku kreativnost, da vidam deka nekoj se potrudil i si ja zasluzil platata, a ne zelki koi ne licat na nisto t.e. ko Shrek...tolku se mrzlivi denesnive animatori pa i Doomsday u BvS izgleda kako nindza zelka, a Apokalips u noviov Xmen izgleda kako inzenerot od Prometeus...aj sto u kecot po toa sto vidov od trejlerot im bea tolku glupi facive na zelkive ama mozea barem za vtoriov del da im gi sredat (imase nekoj postaveno slika kako so minimalna korekcija ...klik ovde - tadaaa! )
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--EwO4g7kQ--/703908300490803888.jpg

ama zasto bi se mucele, koga imas publika bez nikakvi standardi, koja na sekoj denesen povrsno napraven ili ednostavno los film mu nosi zarabotki od po 500 milioni