September 14, 2016

Септемвриската состојба на DC Rebirth

Помина првото лето на DC Rebirth стриповите, а поради фреквентноста на издавањето, неколку наслови успеаа да ги завршат арковите и со тоа да ја заокружат воведната приказна. Уште од самиот почеток овој нов универзум ми се виде интересен и мислев дека DC најпосле се движат по стабилна патека, но не. Некои од изданијава ме оставија скроз рамнодушен на крајот, други го изгубија залетот, па ако продолжат да се вака досадни и следните броеви, очигледно ќе останам само со Image Comics во рака. Marvel не ни планирам да пипнам во блиска иднина.

Пробав да читам Wonder Woman. Забавен старт, ама се погрижи брзо да ме изгуби, после само два броја. Cyborg истото го постигна со две страници. Многу сакам да му давам шанси на овој лик и никако да ме придобие. Можеби филмот ќе ме натера за следна, од стриповиве толку. Лантерниве не ги ни отворив. Океј се сите овие ликови како дел од Justice League насловите, ама ете, едноставно не можам да загризам на самостојните приказни. Еве што читав. За Justice League во некоја следна прилика, кога ќе откријам што точно се случува. The Flash ми останаа уште два броја, не стигнав да ги дочитам, па и тоа ќе оди нахнадно.

Batman (#1 - #6)


Нешто не беше во ред со главниов Бетмен наслов уште од самиот почеток. Новиот дизајн на костимот е лош. Откако ликот е пројден низ таа мрачна "модернизација" после Френк Милер и Тим Бартон или кога и да точниот период, ова е најлошиот бет-костим што сум го видел. Мислев дека ќе го навикнам после некое време, ама тој жолтиот симбол не престанува да ми фрла киселина во очи.

Првиот арк е глупав. Не досаден, туку само глупав. Разбирам дека сака да истражи што би се случило кога некој со слична судбина на Брус Вејн, но со поголема физичка моќ ќе се обиде да го спасува Готам и тоа е сосема кул идеја. Меѓутоа изведбата беше на ниво на досадна епизода од Бетмен цртан. Пресвртите беа предидливи, а емотивната врска што се обиде да ја воспостави со читателите ми предизвика рак во пределот на газот. Многу лош третман на Бетмен, се надевам дека постои надеж да се оправи во иднина. Но, со овој црн, неуверлив сајдкик што веројатно го спремаат да биде следниот Робин, тешко некако. 

Superman (#1 - #6)


Колку бев возбуден за Супермен во DC Rebirth! Особено после оној феноменален мини-серијал Lois & Clark. Оргиналните Кентови се назад, се обидуваат да се прилагодат на параметрите на новиот универзум, онака прекрасно. Не можеш да не ги сакаш. Меѓутоа, кога низ цела приказна Супермен се бори со Ерадикатор како да е Dragonball-Z епизода, после неколку репетитивни броеви единствено што можеш да направиш и да се помолиш да заврши. 

Малиот Џонатан е кул, искрено се надевам дека ќе го стават негде во Titans. Ако веќе е дел од целата слика, подобро да си најде свое место, отколку да го гуши просторот каде што сите сакаме да блесне класичниот Супермен. Уште чекам приказната да почне да се врзува со онаа од Action Comics, што ме носи на следниот муабет... 

Action Comics (#957 - #963)


Без размислување, ова ми е моментално омилениот наслов. Иако уште не ме разочара целосно, последниве два броја почна сериозно да го тупи. Очекував настаните да се одвиваат како што сугерираше основата на случувањата. Лоис и Кларк да ги заменат местата на 52 Лоис и Кларк, а новиот Кларк без супермоќи што се појави од никаде да го снема уште во битката со Думсдеј. Но, зошто да биде едноставно кога може комплицирано да се влече до болка, нели?

Разбирам дека беше потребна интеракција помеѓу двајцата Кларкови и мило ми е што конечно ќе се случи во следниот број, но некако оваа транзиција од 52 во Rebirth трае подолго отколку што е забавно. Двајца Кларк Кент вака може да функционираат само ограничен период. Ми се допаѓа тензијата и мистеријата, ама немојте браќа да го комплицирате повеќе отколку што е. Се создаваат очекувања кои може да бидат срушени додека кажеш "Дејли Планет".

Detective Comics (#934 - #940)


Detective Comics си го држи темпото од старт и баш фино прогресира. Приказната е забавна, ликовите се подобруваат, дури и Бет-воман почна да има смисла и полека ја прифаќам за тоа што е. Тим Дрејк ми е најсветлата точка во Detective Comics, па навистина ќе биде штета ако конечно го "отстапи" местото на Дјук. Во главниот Бетмен наслов се осеќаше дека се спрема нов Робин и сериозно ќе биде глупаво ако Ред Робин замине вака.

Останувам да го следам насловот и да видам што следно ќе стави на маса. За разлика од останатите на се обидува да изведува "сериозни" егзибиции кои на крајот излегуваат смешно, туку е тоа што е и некако удобно си фура.

All-Star Batman (#1 - #2)


All-Star Batman оди малку споро во однос на другиве наслови. Излегува еднаш месечно наместо на две недели. Првиот број, иако непотребно искомплициран со флешбеци и скокање во различен временски период од приказната, ми даде малку надеж дека можеби Скот Снајдер има уште да раскажува на тема Бетмен. Концептот е феноменален, како со размерот така и со темата. Мило ми е што пак гледам негативци како Харви Дент и Пингвин во тековен Бетмен наслов.

Само да се одлучи за процесот на раскажува. Моментално нема никаква смисла, ниту пак придонесува за тензијата. Доволен е само ловот на Бетмен и тајните кои го засегаат цел Готам. Крајот на вториот број го крена влогот уште толку, па ако успее да го оправда следниот, ова ќе ми биде најинтересниот Бетмен од DC Rebirth. Далеку од најдобриот, но веројатно e оној што сега го заслужуваме.

No comments: